[EN]   
Apie Taisyklės ir nuostatai Metodinė informacija Parašo įrankiai D. U. K. Kontaktai

Archyvas

Šiame svetainės skyriuje pateikiamos ankstesnės Asmens dokumentų išrašymo centro sertifikavimo veiklos nuostatų, sertifikatų taisyklių ir kitų dokumentų versijos.

Elektroniniams parašams, sukurtiems naudojant asmens tapatybės korteles ir valstybės tarnautojo pažymėjimus, tvirtinti skirtus skaitmeninius sertifikatus nuo 2009 m. sausio 29 d. iki 2015 m. gruodžio 31 d. leido Gyventojų registrų tarnyba. Šią veiklą nuo 2016 m. sausio 1 d. perėmė Asmens dokumentų išrašymo centras prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, todėl čia taip pat pateikiamos duomenų rinkmenos, skirtos Gyventojų registro tarnybos asmenims sudarytų sertifikatų patikimumui nustatyti.

Ankstesnės sertifikavimo veiklos nuostatų ir sertifikatų taisyklių versijos

Gyventojų registro tarnybos sertifikavimo tarnybų sertifikatai

Elektroninių parašų, sukurtų naudojant asmens tapatybės kortelę ar valstybės tarnautojo pažymėjimą ir patvirtintų Gyventojų registro tarnybos išduotais sertifikatais (iki 2015-12-31 išduotais sertifikatais), patikimumui nustatyti yra naudojami šie pagalbiniai sertifikatai: